Wszechstronność i adaptacyjność
Jesteśmy producentem przyczep ciężarowych, które są cenione za swoją wszechstronność i adaptacyjność do różnych typów ładunków, co jest kluczowe dla efektywności przewozów drogowych. Konstrukcja naszej przyczepy opiera się na solidnej, a przy tym lekkiej stalowej ramie nośnej, która dzięki zabezpieczeniu poprzez ocynk ogniowy sprawi, że przyczepa będzie służyć latami. Korzystamy z podzespołów renomowanych firm takich jak BPW, Knorr-Bremse, WABCO czy HALDEX, co gwarantuje bezpieczeństwo i łatwy dostęp do części zamiennych.
Produkujemy lekkie przyczepy jednoosiowe w zakresie DMC od 4000 kg do 11000 kg. Taki rodzaj przyczep będzie szczególnie opłacalny w transporcie międzynarodowym, gdzie występuje rozróżnienie opłat ze względu na ilość osi przyczepy.
Warianty zabudów do przyczepy
Wybór odpowiedniego nadwozia do przyczepy ciężarowej jest kluczowym czynnikiem, który wpływa na odpowiednie zabezpieczenie przewożonego towaru. W Pony Auto zapewniamy szeroki wachlarz wariantów nadwozi jakimi może, zostać zabudowana przyczepa ciężarowa. Korzystając z naszego doświadczenia pomagamy także w doborze odpowiedniego rodzaju zabudowy, jej wymiarów oraz wyposażenia.
Przyczepa ciężarowa może zostać zabudowana następującymi typami zabudów:
- Nadwozia firanowe – Zabudowa kurtynowa
- Nadwozia izolowane – Chłodnia lub izoterma
- Nadwozia skrzyniowe i platformy
- Nadwozia furgonowe kontenerowe
Nadwozia tworzone są na podstawie autorskich systemów profili Pony Auto. Charakteryzują się niską masa i dużą wytrzymałością.
Kliknij w interesujący Cię rodzaj nadwozia i dowiedz się więcej na temat jego konstrukcji!
Konstrukcja przyczepy
Nasze przyczepy ciężarowe składają się komponentów najlepszej jakości. Podstawą przyczepy jest starannie zaprojektowana rama z wysokiej jakości stali – ze względu na jej konstrukcję i odpowiedni sposób spawania zapewniona jest duża sztywność i wytrzymałość przy zachowaniu niskiej masy własnej. Każda rama cynkowana jest ogniowo co zabezpiecza ją na długie lata. Wśród innych podzespołów należy wymienić:
- osie renomowanych i uznanych na rynku producentów – BPW lub SAF,
- pneumatyczne układy hamulcowe – Knorr, HALDEX lub WABCO. Układ hamulcowy wyposażony jest w system ABS/EBS – elektroniczny system kontroli hamowania zapobiegający blokowaniu kół, a także system ASR – czyli kontroli trakcji,
- System zawieszenia pneumatycznego z funkcją auto poziomowania z możliwością ręcznej regulacji wysokości,
- Inne osprzęty przyczepy : nogi podporowe czy winda koła zapasowego.