Obsługa szkód komunikacyjnych
Firma Pony Auto-Polska pomaga klientom w zgłoszeniu szkody komunikacyjnej w wyniku której uszkodzona została zabudowa samochodowa produkcji Pony Auto-Polska, ale również innych producentów zabudów samochodowych. Gwarantujemy Państwu wysoki standard obsługi merytorycznej i formalnej w zakresie likwidacji szkody komunikacyjnej. Efektem naszej pracy jest maksymalne skrócenie czasu likwidacji szkody.
Firma Pony Auto pracuje w oparciu o następujący schemat postępowania zgodny ze standardami przyjętymi przez Towarzystwa Ubezpieczeniowe:
- Klient zgłasza szkodę za pomocą formularza, który wypełnia sam lub w jego imieniu (osobiście lub telefonicznie) wypełnia nasz pracownik. Wypełnienie formularza pozwoli skróci Państwa czas wykonania usługi. Do formularza niezbędne jest dołączenie upoważnienia dla naszej fimry.
- Na podstawie pisemnego zgłoszenia, zdjęć, protokołu oględzin (dotyczy konieczności dokonania oględzin) sporządzony zostaje kosztorys do przedmiotowego Towarzystwa Ubezpieczeniowego.
- Po zaakceptowaniu kosztorysu zakład naprawczy Pony Auto-Polska, po wcześniejszym zaplanowaniu z klientem możliwości podstawienia samochodu, dokonuje naprawy. W razie konieczności sporządzamy dla TU opinię techniczna uzasadniającą zakres prac.
- Zakład naprawczy wystawia fakturę za naprawę zgodną z kosztorysem i przesyła ją do Towarzystwa ubezpieczeniowego i do klienta. Wykonujemy również zdjęcia po naprawie, które udostępniamy klientowi i TU.
Przeglądy i doposażenia
W ramach prac serwisowych wykonujemy:
- Przeglądy gwarancyjne zabudów. Czas trwania przeglądu to około 60 min.
- Konserwację podestów ruchomych: platform załadowczych (wind).
- Konserwację urządzeń o napędzie nieelektrycznym posiadające nieelektryczne obwody bezpieczeństwa i sygnalizacji, w kategorii E IV.
- Konserwację urządzeń wyposażonych w mechanizmy z napędem ręcznym oraz zespoły mechaniczne, włącznie z układami hydraulicznymi i pneumatycznymi, w kategorii M II.
- Przeglądy UDT platform załadowczych.
- Przeglądy półroczne i roczne wind jako AUTORYZOWANY SERWIS DHOLLANDII. Zgodnie z wytycznymi producenta przegląd urządzeń hydraulicznych półroczny musi wykonać przeszkolony i uprawniony operator, a wyniki powinny być odnotowane.
Zakup części
Dział serwisu Pony Auto-Polska zajmuje się sprzedażą oraz montażem wyposażenia dodatkowego podwozi i nadwozi. W przypadku nadwozi doposażmy zarówno te naszej produkcji, jak i konkurencyjnych firm. Wyposażenie dodatkowe jakie można u nas zakupić to m.in:
- ogrzewania postojowe,
- windy hydrauliczne,
- kabiny sypialne,
- spojlery dachowe,
- owiewki boczne,
- haki holownicze,
- pojemniki na wodę,
- skrzynki narzędziowe,
- osłony anty-najazdowe,
- agregaty chłodnicze,
- adaptery mocowania ładunku.
Więcej informacji, przykładów wyposażenia dodatkowego oraz zdjęć znajdziesz w dziale: Wyposażenie i Akcesoria
Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne
Jeżeli Twoja zabudowa uległa uszkodzeniu, jakaś część zużyła się i wymaga wymiany lub chcesz coś w swojej zabudowie zmienić – zgłoś się do serwisu Pony Auto-Polska. Wykonujemy naprawy nadwozi zarówno naszej produkcji jak i konkurencyjnych firm. Istnieje również możliwość zakupu części wymiennych w celu samodzielnego montażu. Z pomocą naszego serwisu zaoszczędzisz jednak mnóstwo czasu i masz pewność, że naprawa zostanie przeprowadzona w pełni profesjonalnie. W ramach serwisu Pony Auto-Polska wykonujemy także naprawy gwarancyjne oraz reklamacyjne nadwozi naszej produkcji.
Gwarancja
Gwarancja
stanowi zapewnienie przez PONY AUTO POLSKA dobrej jakości i sprawnego działania wyrobu oraz zobowiązanie do usunięcia ujawnionych w okresie gwarancyjnym wad wytworzenia, o ile wyrób używany jest zgodnie z przeznaczeniem i warunkami określonymi w Instrukcji Obsługi.
Gwarant
producent przedmiotu gwarancji wskazanego w rejestracyjnej karcie umowy gwarancyjnej.
Klient
nabywca przedmiotu gwarancji wskazanego w rejestracyjnej karcie umowy gwarancyjnej.
Przedmiot gwarancji
wyrób lub usługa wskazana w rejestracyjnej karcie umowy gwarancyjnej świadczona przez Gwaranta lub inne podmioty współpracujące z Gwarantem na podstawie odrębnych umów gwarancyjnych.
Rejestracyjna karta gwarancyjna
poprawnie wypełniona przez Gwaranta i Klienta karta rejestracyjna, która po odesłaniu do Gwaranta stanowi dowód obowiązywania umowy gwarancyjnej, stanowi część książki gwarancyjnej (do wycięcia i odesłania)
Książka gwarancyjna
uporządkowany zbiór postanowień określający obowiązki Gwaranta i Klienta w stosunku do zawartej umowy gwarancyjnej, stanowiący dowód wykonywanych przez Gwaranta i Klienta zobowiązań dotyczących umowy gwarancyjnej.
Warunki gwarancji
- Postanowienia ogólne gwarancji
- Firma Pony Auto-Polska jest producentem nadwozia, gwarantem.
- Gwarantem może być inny producent urządzenia stanowiącego element doposażenia np. windy załadowczej, agregatu grzewczego, agregatu chłodniczego, poduszek pneumatycznych itp. Producent PONY AUTO -Polska zobowiązany jest do dostarczenia klientowi przedmiotowych gwarancji.
- Okres gwarancji
- Gwarant udziela Klientowi-Nabywcy gwarancji na okres 24 miesięcy od daty sprzedaży nadwozia.
- Klient – Nabywca jest zobowiązany do dokonania u Gwaranta przeglądów gwarancyjnych w 6 , 12 i 18 miesiącu licząc od daty sprzedaży nadwozia.
- Brak dokonania przeglądów gwarancyjnych o którym mowa w pkt.2 może skutkować utratą gwarancji.