Nadwozie kontenerowe

Zabudowy kontenerowe szczególnie chętnie wybierane są przez firmy z branży spożywczej, gastronomicznej, odzieżowej, meblarskiej, kurierskiej czy rtv i agd. Kontener charakteryzuje się niską masą, jednolitym poszyciem ścian, doskonałą ochroną ładunku przed warunkami zewnętrznymi oraz wszechstronnymi możliwościami adaptacji wnętrza.

Nasze kontenery powstają na bazie zaprojektowanego przez nas systemu wytrzymałych aluminiowych profili, który istnieje na rynku od 13 lat i został solidnie przetestowany przez naszych klientów. Każdy kontener tworzony jest od podstaw z dbałością o wszystkie szczegóły, tak aby gotowy produkt odznaczał się jak najwyższa jakością.

 

Rodzaje kontenerów

Kontenery wykonujemy na podwoziach o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) aż do 24t.

Podstawowa różnica pomiędzy produkowanymi przez nas kontenerami to typ zastosowanych ścian. Wybór zależeć będzie od specyfiki przewożonego towaru. Proponujemy następujące rozwiązania:

  • KPS – kontener z paneli typu Sandwich (rdzeń z pianki XPS, poszycie z laminatu) – jego główną zaletą jest niska masa, ze względu na lekki rdzeń panela
  • KPL – kontener z paneli typu Plywood (rdzeń ze sklejki, poszycie z laminatu) – jego zaletą jest wysoka wytrzymałość paneli, którą uzyskujemy poprzez zastosowanie twardego i odpornego na uszkodzenia mechaniczne rdzenia, co wiąże się jednak z wyższą masą takiej zabudowy
Kontener KPS MAN TGM ( Drzwi boczne przesuwne

Standardowa specyfikacja

  • Rama dostosowana do DMC zabudowy (aluminiowa lub stalowa)
  • Ściany boczne z paneli typu Sandwich lub Plywood
  • Dach widny z mlecznego laminatu wsparty na aluminiowych wręgach
  • Poszycie zewn. i wewn. ścian z gładkiego białego laminatu odpornego na UV
  • Profile narożne zewnętrzne aluminiowe anodowane, wewnętrzne aluminiowe
  • Podłoga wykończona sklejką p/poślizgową
  • Rama tylna aluminiowa anodowana
  • Drzwi tylne dwuskrzydłowe aluminiowe z wypełnieniem z białego panela
  • Zamknięcie ryglowe z klamką kasetową blokowaną kluczem ze stali nierdzewnej
  • W podłodze przy ścianach listwa do multipunktowego mocowania ładunku w dowolnym punkcie zabudowy
  • Oświetlenie wewnętrzne LED
Wnętrze kontenera zabudowa ciężarowa

Tył zabudowy

W zależności od potrzeb istnieje kilka opcji zamknięcia zabudowy:

  • Drzwi tylne dwuskrzydłowe aluminiowe z wypełnieniem panelowym z zamkami ryglowymi
  • Drzwi tylne dwuskrzydłowe pełne aluminiowe
  • Drzwi tylne dzielone – trzy lub czteroskrzydłowe
  • Winda załadunkowa jako tylne zamknięcie z klapą domykającą unoszoną na sprężynach gazowych
Drzwi winda ty zabudowy ciężarowej kontener

Winda załadunkowa

W naszych zabudowach montujemy następujące rodzaje wind:

  • Winda załadunkowa typu slider
  • Winda załadunkowa jako tylne zamknięcie z klapą domykającą unoszoną na sprężynach gazowych
  • Winda załadunkowa za drzwiami tylnymi

Szczególnie polecany przez nas typ windy to winda Slider montowana pod ramą pojazdu. Pozwala na swobodny dostęp do przedziału ładunkowego –  polecana przy załadunku i rozładunku za pomocą rampy załadowczej czy wózka widłowego. W takiej sytuacji będzie bezpiecznie schowana pod ramą pojazdu i nie będzie narażona na uszkodzenia.  Dwa siłowniki podnoszenia oraz 2 siłowniki przechyłu zapewniają maksymalną stabilność platformy.

Winda Slider chowana pod ramą zabudowy

Drzwi boczne

Jedna z najczęściej dobieranych opcji dodatkowych do kontenera to drzwi boczne. Drzwi pozwolą dostać się szybciej i łatwiej do ładunku umieszczonego w nadwoziu bez konieczności otwierania tyłu zabudowy. Szczególnie przydatne będą jeśli z tyłu zabudowy jest winda. Mogą zostać zamontowane w dowolnym punkcie zabudowy i  na dowolnie wybraną szerokość.

Drzwi otwierają się o kąt 180° oraz posiadają blokadę pozycji otwartej. Wyposażone są w zamki nierdzewne blokowane kluczem.

Drzwi boczne zabudowa kontenerowa

Marki kompatybilne z produktem

Wyposażenie dodatkowe

Klimatyzacja postojowa

Klimatyzacja postojowa pozwoli na utrzymanie optymalnej temperatury w pojeździe. Jej zaletą jest praca niezależnie od silnika, dzięki czemu oszczędzamy paliwo.

Drzwi boczne

Drzwi boczne pozwolą dostać się szybciej i łatwiej do ładunku umieszczonego w nadwoziu bez konieczności otwierania tyłu zabudowy. Szczególnie przydatne będą jeśli z tyłu zabudowy jest winda.

Drzwi ćwiartkowe

Drzwi ćwiartkowe podczas otwierania nie wychodzą poza obrys pojazdu, więc rozładunek może odbywać się tam gdzie nie ma miejsca na pełne otworzenie tradycyjnych drzwi.  

Kamera cofania

Kamera to bardzo przydatne urządzenie, które znacznie ułatwi cofanie pojazdem.

Listwy do mocowania ładunku

W naszej ofercie posiadamy wiele różnych listew do mocowania ładunku. Listwy mogą zostać zamontowane na dowolnej wysokości zabudowy, w dowolnej ilości oraz w dowolnej długości.  

Reklama na zabudowie

Warto wykorzystać dużą i przede wszystkim darmową w utrzymaniu powierzchnię reklamową jaką jest nadwozie. Oferujemy różne techniki wykonania reklamy.

    Napisz do nas

    wypełnij pola z gwiazdką * aby wiadomość do nas dotarła

    Pomoże nam to lepiej dopasować ofertę do Twoich potrzeb

    Samochód dostawczy do 3,5 tSamochód ciężarowy powyżej 3,5 t
    Loading... ** Jest to zabezpieczenie antyspamowe.