Izoterma na platformie od 0°C do +5°C
Izoterma ALPO CityBox przeznaczona jest do przewozu towarów w kontrolowanej temperaturze od 0 do + 5°C. Zabudowa na platformie ma zdecydowaną przewagę nad pojazdami typu furgon „fabryczny” zarówno w wersji standardowej jak i wyizolowanej ze względu na proste ściany, większą szerokość wewnętrzną oraz możliwość szerokiej adaptacji.
Główne zalety izotermy CityBox:
- Szerokość paletowa
- W porównaniu do blaszanego furgonu – proste ściany, dzięki którym maksymalnie można wykorzystać powierzchnię ładunkową
- Niski próg załadunkowy – 610 mm (polecamy także stopień wejściowy dla jeszcze łatwiejszego wchodzenia do zabudowy!)
- Łatwość przejazdu wąskimi ulicami – szerokość zewnętrzna 2160 mm
- Duża ładowność: do 1150 kg
Niski próg załadunkowy, duża pojemność ładunkowa i łatwość adaptacji izotermy Citybox sprawiają, że jest idealnym rozwiązaniem dla wielu firm, które zajmują się lokalną dystrybucją towarów i potrzebują częstego dostępu do samochodu w ciągu dnia.
Dla kogo przede wszystkim dedykowana jest izoterma CityBox:
- Piekarnie i cukiernie
- Dystrybucja żywności
- Firmy cateringowe
- Masarnie i sklepy mięsne
- Transport leków
- Transport kwiatów i roślin
- Transport towarów przemysłowych np. farb, klejów
Dzięki przemyślanym rozwiązaniom możesz mieć pewność, ze zabudowa jest właściwie wyizolowana, a przy wyborze odpowiedniego agregatu chłodniczego utrzymana zostanie docelowa temperatura.
Ściany wykonujmy z paneli warstwowych, które są wytrzymałe i łatwe do utrzymania w czystości. Zarówno przy drzwi bocznych jak i tylnych stosujemy wyizolowaną aluminiową ramę drzwi lakierowaną na biało. Drzwi otwierają się o kąt 270° i wyposażone są w wielostopniowe uszczelnienie zgrzewane na rogach. Rama drzwi tylnych zintegrowana jest z zawiasami.
Posiadamy Świadectwo Jakości Zdrowotnej NIZP-PZH zaświadczające że materiały, z których produkowane są nadwozia typu izoterma i kontener nie stanowią zagrożenia dla człowieka i przeznaczone są do kontaktu z żywnością.
Jak lepiej dopasować izotermę Citybox do własnych potrzeb?
Skorzystaj z szeregu oferowanych przez nas wersji i opcji dodatkowych!
Zabudowa dla Renault Master L3H1 może mieć długość wewnętrzną do 4500mm.
Z wyposażenia dodatkowego klienci najczęściej decydują się na agregat chłodniczy, który zapewni kontrolowaną temperaturę we wnętrzu zabudowy. Chętnie wybierane są także drzwi boczne, bo pozwalają na szybkie dostanie się do wnętrza zabudowy bez konieczności otwierania tyłu nadwozia (bardzo przydatne przy zamontowanej windzie załadunkowej). Ciekawą opcją jest ściana grodziowa, która stworzy dwie rozdzielne komory w zabudowie, w których utrzymywać będzie można dwie różne temperatury. Oferujemy także szerg innowacyjnych rozwiązań w zakresie mocowania ładunku.
Pełna oferta dostępna w zakładce Wyposażenie dodatkowe u góry strony.